הצהרת נגישות

הסדרי נגישות חברת דוגז שיווק בע"מ (להלן:"דוגז")

דוגז נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות

שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 

ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות 

שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.


הסדרי נגישות מבנים 

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים ברח' רוטשילד 79 פ"ת

  • קיימות חניות נכים בהתאם להסדר חניה עירוני.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
  • קיימת עמדת נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. 
  • אין תאי נוחיות ללקוחות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של דוגז בטלפון 0722722000 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:30 ובימי ו' בים השעות 08:00-12:00.

אמצעים נוספים ליצירת קשר-  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

  • שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-14:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-13:00.
  • פקס  03-9046004 או 153722722000
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר (לינק)
  • פניה באמצעות הדואר: ת.ד 711 מיקוד 4910602.


נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים,
כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר,
כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת דוגז מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.


מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.


דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.


פרטי רכז הנגישות בדוגז 

  • שם: אבי צפדיה
  • טלפון : 0722722000
  • דוא”ל : office@dugaz.co.il